19 Şubat 2008 Salı

Hiçligin ve Mülkiyetsizligin Öyküleri* Siyah*


ben bu hikayeleri, yoksullugun ve umutsuzlugun hayatima yalin kiliç daldigi günlerde yazdim...her sey ile hiçbir sey arasindaki farksizligi anladigim, kendime sigindigim, aya bakmaktan korktugum, zamani unuttugum, saçlarima dügümler atip dilimde kor demirler söndürdügüm günlerde...bu hikayeleri yazdigim günlerde kedim disi bir kedi bulabilecegini, kusum kafesini açik unuttugumu, sevgilim bu kitapta hiç ask hikayesi yazmadigimi sandigi için beni terk etti...oysa kedim kisirlastirildigini, kusum zaten hiç kafesi olmadigini, sevgilimse askin sadece yasanabilecigini bilmiyordu...senin iz sürmeyi sevdigini düsünüyorum, bu yüzden bütün bir kitabin içine gizledigim son hikayeyi bulabilmen için sana her hikayede küçük bir ipucu biraktim. simdi yildizsiz, haritasiz, pusulasiz ve rotasizsin...gizli hikayeyi, öbür hikayelerdeki ipuçlarini birlestirerek yakaladiginda, bunu sakin kimseye söyleme...bu, seninle aramizda küçük sir bir sir olarak kalsin. (u.ö.) (çalıntı)birinci hikaye ile 2ci hikayeyi birleştirdim 3 odaya çıktı kapının altından atılmış notu buldum..kitaplıkdaki eksik kitabı aynadaki yansımayla birleştirdim..bir yere cıktı burası çok kalabalıklaştı kim neyi arıyor karıştı..

Hiç yorum yok: