18 Nisan 2008 Cuma


ve sana vede sana



sana söz veriyorum; bu gece herşey çok farklı olacak: örneğin evi yakabilirsin. yangın, mahalleye yayılmadan kaçmayı başarabilirsek, sana o istediğin aynayı alacağım..
sana söz veriyorum; bu gece herşey çok farklı olacak: örneğin içip içip dağıtabilirsin. ama kustuğun küvette kusmuğunla yıkanmam için ısrar etmeyeceksin.
sana söz veriyorum;sana söz veriyorum; bu gece herşey çok farklı olacak: canının çektiği yemeği de pişirebilirsin bana. yalvarırım, baharat olarak kedilerimi kullanma!
sana söz veriyorm herşey çok farklı olacak: dilediğin kadar bağırarak şarkı da söylebilirsin. bütün apartmanı silah zoruyla koroya almamak şartıyla.
sana söz veriyorum; bu gece herşey çok farklı olacak: canının çektiği yemeği de pişirebilirsin bana. yalvarırım, baharat olarak kedilerimi kullanma
sana söz veriyorum; bu gece herşey çok farklı olacak: beni hecelerime ayıracaksın.
sana söz veriyorum bu gece ; beni yine kandıra bilirsin ; Ben anlamamış gibi yapıcam,,-
"heey! görüşme bitti!bir geceliğine sevgilim benim yerime delirebilir mi?!" K,iskender

Hiç yorum yok: