1 Haziran 2008 Pazar

toprak& ölüm

ona bakıyorum...
bir aynadan.
camdan ya da bir kuleden
düşerek
ve kapatarak gözlerimi
ona bakıyorum...
----
Bir şey söylememin amacı yok öğrenmen gerek bunu, bazen bir şeyi kaybedersin bir günü mesela. Bir yılı. Bir takvimi. Bir seçeneği. Birkaç kişiyi. Kendini bir benzerini…
*bunu hatırla...
--
kayıp olduruhundaki ayrık otlar...çarşaflara dolaşırken sözler.bileklerin çıplak mıydı?dudağının gümüşü kırılıyor.sus daha çok...sus...
....................................................................................hangi boylamda kayboldum
hangi doğruda
sahra ve serap yadırgadı beni
şimdi aşk şarkıları öğreniyorum
keşişlerden, düş ve gerçek
elbet çatlayan dudaklarda birikecekti tuz
ve kurutacaktı aykırı tohumları su
anlam sıyrıldı bir kere
çöle alışan içemezdi kevseri
kimler için değiştirdin çehreni
kopup gel ve irkil
tamamla belleğimi
bilirim, göçler zamansız gelir
ve rüzgâr
eksilte eksilte ilerler yüzleri
herkes gitti
ve her şey kendine döndü
terk edilenler
bırakıldıkları yerlerde değildiler
gözlerin
gözlerim değildi besbelli.
*aziz varlığına...
enkoyu dan
teşekkürler

aldım belkide çaldım...

Hiç yorum yok: