13 Ocak 2015 Salı

bir kış gecesi eğer bir yolcu

Büfe ile telefon kabini arasında gidip gelen adam benim. yada :
o adamın adı ''ben '' ve ona ilişkin başka bir bilgiye sahip değilsin,
aynen bu istasyonun adının sadece '' istasyon'' olması ....

Saate bakmanın bir yararı yok.Beni karşılamaya gelen biri olduysa bile çoktan çekip gitmiştir..olmamış olması gereken birşeyin öncesindeki ana döneceğiz diye saatleri ve takvimleri geri döndürme takıntısına kafa yormanın manası yok..

Hala birilerinin gelip beni sorması olasılığı olduğu için buradan ayrılmam pek temkinli bir davranış olmaz.
ne varki bu koca bavulla başka insanlara görünmemde pek akıllıca değil...

İlk kez ben şimdi, ne burada ne başka bir yerde olmayı deneyimliyorrum.
bu insanların hiç biri benim zihnimden gecen düşüncelerle meşkul değil...

Hiç yorum yok: